فال امروز شما در 28 شهریور 92
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متولد فروردین : شما می‌توانید به طرف یک نقطه عطف نسبتاً مهم بروید، اما شما هنوز می‌خواهید باور کنید که می‌توانید همه کارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است که همه چیز امروز باید تغییر کند، شما برای مدیریت کردن این فشار توانایی دارید، اما احساسات شما آنقدر شدت می‌یابند که شما نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی که به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه‌گیری در مقابل ناشناخته‌ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند، زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

متولد اردیبهشت : نظر شما امروز عملی می‌شود. اما کار خود را به شیوه ی روزهای دیگر انجام ندهید. شاید بخواهید موثر تر از معمول باشید یا شاید اصلا ً کسل شده اید. انگیزه شما این است که می‌توانید کاری متفاوت نسبت به دیروز یا فردا انجام دهید. شاید تنها چیزی که برای ایجاد نیرویی تازه در خود نیاز دارید این باشد که یک تکانی به زندگی‌تان بدهید.

متولد خرداد : شما کاملاً قادر هستید برنامه‌هایتان را مدیریت کنید، تا آنجایی که می‌توانید هر کاری را که لازم است انجام دهید، اما اکنون ادامه دادن این روش مشکل شده است. این مشکل به این دلیل نیست که هم چیز برای شما پیچیده‌تر شده است. فقط شما چیزهای بیشتری از زندگی می‌خواهید. درحین روز پر مشغله‌ای که دارید، زمانی را برای استراحت کردن اختصاص بدهید تا از فشارهای عصبی کاری شما کاسته بشود.

متولد تیر : این روزها روزهای خوب برای شما نیست، تمایل شما برای درست انجام دادن کارها می تواند روزتان را تغییر دهد. به این فکر نکنید که چگونه می توانید به دیگران برای وارد شدن به گروهتان کمک کنید. در عوض توجهتان را به سمت با انگیزه کردن خودتان معطوف کرده تا در حرفه تان بهتر عمل کنید. در نهایت با توجه به گفته های دیگران در مورد شما قضاوت نخواهد شد، اما کارآیی شما به تنهایی مورد قضاوت واقع خواهد شد.

متولد مرداد : امروز احتمالا بسیار سخت کار می‌کنید اما کارتان زیاد موثر نیست و به چشم نمی‌آید. شاید آنقدر دلسرد شوید که حتی خود را تسلیم کنید. اما اکنون زمان مناسبی برای دست کشیدن از کار نیست به خاطر اینکه احتمالا بیشتر از آنچه فکر کنید به خط پایان نزدیک هستید. زمانی که از آن عبور کنید دیگران از نقش مهمی که در این راه داشته‌اید با تحسین یاد خواهند کرد.

متولد شهریور : امروز بسیار سخت است که کارهای روزانه کاری خود را سروقت به اتمام برسانید به خاطر اینکه تمرکز شما بیش از همیشه پراکنده است. ماه خودنمای نشان شما در ششمین خانه از "جزییات‌تان” به رویکرد عملی شما نسبت به کارتان وارد می‌شود. اما این تنها در رابطه با فعالیت های بیش از اندازه شما نیست؛‌ بلکه درباره توانایی شما درباره یادگیری همزمان از منابع مختلف است. آگاه بودن از اینکه چه اتفاقی می‌افتد بهترین راه برای ساختن آینده تان است!

متولد مهر : همچنانکه روز می‌گذرد ممکن است از وظایف و مسئولیت‌های دنیوی خود خسته شده و منتظر مقداری آرامش و سکوت در محیطی جدا از دیگران باشید. درست است که شما طالب تنهایی و خلوت هستید اما مخصوصا الان انسان تنبلی نیستید. ممکن است دیگران متوجه نباشند که شما چقدر انرژی صرف کرده اید چرا که شما فعالیت‌های خود را محدود می‌کنید تا بر رویاها و تصورات تان سلطه داشته باشید. این کار به معنی وقت هدر دادن نیست؛ هر آنچه شما درباره امروز خیال پردازی می‌کنید ممکن است فردا صورت واقعیت به خود بگیرد.

متولد آبان : امروز ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است و شما را ترغیب می‌کند که به عمق مطالبی توجه کنید که اخیراً باعث ناراحتی شما شده‌اند. شما می‌ترسید تفکرات خود را با دیگران در میان بگذارید، اما اگر یک بار این کار بکنید متوجه خواهید شد که این کار آنقدر هم فکر می‌کردید بد نیست. از بحث‌های مهم دوری نکنید برای اینکه تغییراتی که ایجاد می‌شود بیشتر از آن چیزی که شما فکر می‌کردید نتایج مثبتی برای شما در پی دارد.

متولد آذر : اکنون متوجه شده اید که یکی از نزدیکانتان نگران یا مضطرب است اما تاکنون این موضوع را به خاطر سرگرم بودن به کارهای خود نادیده گرفته اید. اکنون اشتباه خود را می پذیرید . اگر مدتی است روابط اجتماعی تان کم شده است سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید.دیگران جذب عقل سلیم و روحیه با نشاط و هم چنین طبیعت مهربان شما می شوند.

متولد دی : اگر شما فکر کنید که اشخاص دیگر می خواهند به شما زور بگویند، شاید نتوانید امروز خیلی صبور باشید. حتی اگر شما نمی دانید که دیگران تا الان چگونه بوده اند، باز هم شما می توانید تفاوت بین واقعیت و دروغ را تشخیص بدهید. به صدای درونتان پاسخ مثبت بدهید؛ مادامی که شما در لحظه حال زندگی می کنید این صدا شما را اشتباه هدایت نخواهد کرد.

متولد بهمن : شما در این روزها بیش از حد به یک تعطیلات یا استراحت کوتاه احتیاج دارید. زیرا بیش از حد برای ﺁینده خود تلاش کرده‌اید و به همین دلیل اکنون خسته شده‌اید و دیگر توانی برای ادامه راه ندارید. شما به تصورات خود بیش از حد پر و بال می‌دهید، رویا برای شما لازم است اما در نه در این حد که باعث سقوط شما شود. اکنون زمان ﺁن فرا رسیده است که شما یک پرش برای ﺁینده داشته باشید. ﺁبان شما به راحتی نمی‌توانید هیجانات و صحبت‌های خود را کنترل کنید، شاید به نظرتان این صحبت‌ها کوچک باشد و ناچیز به نظر برسد اما باید به صحبت‌های خود دقت کنید زیرا ممکن است از همین صحبت‌هایتان بر علیه شما استفاده شود. شما زیادی بی‌احتیاط هستید و در کارهایتان با بی دقتی کامل عمل می‌کنید اما باید مواظب باشید. ﺁذر شما در بهترین موقعیت قرار دارید، بهتر است از این فرصت خود استفاده کنید، و تا جایی که می‌توانید از زمین اوج بگیرید. شما بیش از حد مثبت بین هستید نباید در زندگی تا این حد مثبت بین باشید زیرا حوادث و اتفاقات ناگوار زیادی برایتان رخ می‌دهد، چون شما همه چیز را با دیدی خوب می‌نگرید. به مسائلی که اهمیتی ندارند زیادی فکر می‌کنید بهتر است تا این حد فکر و خیال نداشته باشید. اجازه دهید اطرافیان‌تان نیز در کارهایتان به شما کمک کنند زیرا زندگی‌تان ساده‌تر خواهد شد.

متولد اسفند : امروز به شدت نیاز دارید که تنها باشید، اما تا موقعی که وظایفتان را به طور کامل انجام نداده اید، شاید نتوانید در خلوت خودتان تنها باشید. البته شما بیشتر از اینکه به فکر خودتان باشید، به فکر عمل کردن به قولهایتان و کمک کردن به دیگران هستید. خیلی عجیب است! شما دوست دارید یکدفعه جهش داشته باشید، کارهای لازم را انجام دهید و بعد یکدفعه عقب نشینی کنید! خوشبختانه شما می‌توانید دو روش متفاوت را تجربه کنید، پس از کارتان عقب نشینی نکنید!

منبع:پارس




:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: فال , فال روز , فال امروز , فال روز 28 شهریور 92 , فال امروز 28 شهریور 92 , ,
:: بازدید از این مطلب : 1926
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 27 شهريور 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی